FAQ

Q: Welke verzendopties zijn er voor mijn pakket?
A: Als verzendopties kan je kiezen uit; thuisbezorgen (hieraan zitten verzendkosten verbonden), gratis thuisbezorgen (ma t/m vrij vóór 15.00u bestelt in omgeving Rotterdam) en pick-up in store.

 

Q: Kan ik mijn pakket retourneren wanneer ik niet tevreden ben? 
A: Dat kan zeker, wel moet het pakketje binnen 8 dagen worden teruggestuurd en mag het item niet gedragen zijn. Aan elke online bestelling voegen wij een retourformulier toe, hierop staat alles uitgelegd. De verzendkosten voor het retourneren moet je zelf betalen.

 

Q: Wat zijn de verzendkosten van mijn online bestelling?
A: De verzendkosten naar Nederland bedragen €5,95. Voor pakketjes die naar België moeten is dit €7,95. De verzendkosten worden bij het afrekenen automatisch opgeteld bij je aankoopbedrag.

 

Q: Komt een product nog terug in stock wanneer deze is uitverkocht?
A: Wanneer een product is uitverkocht kun je een melding ontvangen wanneer dit product weer beschikbaar is. Bij het desbetreffende product kun je je emailadres achterlaten, wanneer dit product weer op voorraad is ontvang je een email.

 

Q: Mijn artikel vertoont gebreken. Wat kan ik doen?
A: Wat vervelend, dat is niet de bedoeling! Het makkelijkste is om hiervoor langs de winkel te komen, dan kunnen we samen kijken wat we hier aan kunnen doen. Komt dit niet uit, dan kun je altijd een mailtje of een chatbericht sturen. We kunnen je het beste verder helpen wanneer je een foto van het desbetreffende product toevoegt.

 

Q: Wat is de levertijd van mijn online bestelling?
A: Wanneer je je bestelling vóór 4 uur plaatst dan heb je je pakketje de volgende werkdag in huis.

 

Q: Kan ik mijn artikel ruilen voor een andere maat?
A: Dit is altijd mogelijk. Neem contact met ons op, dit kan via de chatbox, email of telefoon, of kom langs in de winkel op de Pannekoekstraat. Dan kunnen we kijken of we de juiste maat nog op voorraad hebben en deze omruilen.

 

Q: Waar kan ik zien hoeveel punten ik heb gespaard?
A:  Om dit te zien moet je inloggen met je account op onze website. Heb je nog geen account? Deze kun je heel gemakkelijk aanmaken. Onder het kopje ‘account’ op onze website kun je inloggen of ene nieuw account aanmaken.

 

Q: Hoe kan ik mijn gespaarde punten inwisselen?
A: Hiervoor moet je inloggen met je account op onze website. Hier kan je je gespaarde punten inwisselen en kijken welke prijzen er zijn!

 

Q: Hoe werkt de gratis bezorgfunctie?
A: Wij hebben een gratis bezorgfunctie bij Louen in de omgeving van Rotterdam (Centrum, Kralingen, Schiebroek, Hillegersberg en Park 16Hoven). Bestel online je favoriete items vóór 15.00u en ontvang je pakketje dezelfde dag nog in huis.
Hiervoor hoef je alleen in de notities bij het afrekenen in te vullen dat je je pakketje graag gratis wilt laten thuisbezorgen of stuur ons een email of chatbericht met je naam! Let op: dit geldt alleen van dinsdag t/m vrijdag. Wij willen je vragen om dit alleen te doen als je daadwerkelijk thuis bent. Komt een andere dag beter uit? Dit kan natuurlijk ook, geef dit wel duidelijk aan!


Q: Wanneer zijn jullie bereikbaar via de chatfunctie op de website?
A: Door de weeks heb je de meeste kans om zo snel mogelijk geholpen te worden. Je kunt ons natuurlijk altijd een chatbericht sturen, hier reageren we op wanneer we deze lezen. Voor de snelste reactie stuur ons een chatbericht van maandag t/m vrijdag tussen 12.00u en 17.00u. Reageren we niet meteen? Laat dan je email achter en we sturen je z.s.m. een email!